Mijn High School jaar in Mexico.

inpakstress!

Hallo iedereen!

Dit wordt waarschijnlijk alweer mijn laatste blog uit Mexico, want over iets minder dan 2 weken stap ik alweer het vliegtuig richting Nederland! Mijn vlucht vertrekt de avond van 7 juli en de middag van 8 juli kom ik aan op Schiphol. Ik heb weer heel veel zin om iedereen in Nederland te zien, en ook mijn twee hondjes weer te kunnen knuffelen :).

Het afscheid gaat lastig worden, maar dat duurt nog heel eventjes.

De afgelopen maand heb ik afscheid genomen van mijn klasgenoten.

Vrijdag 26 mei was mijn laatste schooldag. De dag ervoor hebben al mijn klasgenoten leuke berichtjes op een t-shirt geschreven.
Vrijdag 2 juni was het gala. Een paar klasgenoten hadden het gala georganiseerd. Het was alleen voor onze klas en hun ouders. Het feest begon om 19:00 uur, maar op zijn Mexicaans was iedereen pas gearriveerd rond 21:00 uur.
Eerst kreeg iedereen een 3 gangen menu. Tijdens het hoofdgerecht werd een filmpje vertoont. Hierin vertelden leraren over de leuke tijd die ze hadden gehad met de klas. Ook lieten ze een babyfoto van iedereen zien.

Na het nagerecht werd iedereen per naam naar voren geroepen en proostten we op het eindigen van de Prepa.
Hierna werd er tot 02:00 uur gedanst, door leerlingen, leraren én ouders.

Het was echt een heel erg leuk feest. Dit was het laatste moment dat ik (bijna) iedereen zag, dus ik heb al veel afscheid moeten nemen. Ook mijn klasgenoten moesten afscheid nemen, omdat ze allemaal door heel het land gaan studeren.

Op 3 juni vierde Victor zijn verjaardag. Eerst hebben we de finale van de Champions League gekeken, daarna werd er gegeten en gedronken. Het was een leuk feestje.

Nu is alweer bijna het moment aangebroken dat ik terug moet vliegen en daar hoort natuurlijk ook het inpakken bij. En dit levert nogal wat stress op kan ik je vertellen.
Ik heb voor mijn gevoel helemaal er niet zoveel spullen bijgekregen, maar dit blijkt toch wat anders te zijn. Ik heb gisteren maar een extra koffer gekocht, omdat ik het anders echt niet meegenomen krijg. Nu kan ik 2x 23 kg aan spullen meenemen. Nu hoop ik dat het goedkomt.. maar ik moet mijn koffers nog gaan wegen. Ik ben benieuwd, haha!

Met André gaat ook alles goed. Hij is al een stukje gegroeid en kijkt nu veel meer uit zijn oogjes. Hij kan je nu echt aankijken en verkent de hele tijd zijn omgeving. Heel erg leuk om te zien!

Dit was alweer mijn korte afsluitende blog vanuit Mexico. Vanuit Nederland zal ik ook nog wel een échte afsluitende blog schrijven van dit avontuur.

Tot 8 juli!

Maud


Reacties

Reacties

Inge

De laatste loodjes! Nog 13 dagen voordat ik je eindelijk weer in mijn armen kan sluiten. Ik verheug me er enorm op!
Voor jou is het een moeilijke tijd. Geen school meer, dus niet meer zoveel te doen. Dan duurt de dag heel erg lang. Veel afscheid nemen, ook al zoiets.
Maar het was een prachtig jaar waarin je een geweldig avontuur hebt beleefd dat je je hele leven nooit meer gaat vergeten.
Nog 13 dagen...geniet er nog maar van.
Dag lieverd, tot 8 juli!!

Opa Theo & Oma Mien

Het is inderdaad een kortere blog, maar er staat voor ons heel veel belangrijk nieuws de terug keer naar Nederland. Ook al valt het afscheid nemen daar ook niet mee maar ja dat hoort er een beetje bij, dat is toch een teken dat je het naar je zin hebt gehad. Inpakken moet je nu alleen doen geen mama in de buurt die die kan helpen van heb je hier aan gedacht, en daar aan gedacht maar dat lukt ons Maud wel niets vergeten anders ben je dadelijk weer 11 maanden weg om het vergeten spul op te halen haha !! Maud geniet nog een paar dagen, en tot 8 juli Gr; Opa & Oma

Peter en Mieke

Lieve meid, wat een feest was het iedere keer als er weer een blog van je was. Je hebt zoveel meegemaakt het afgelopen jaar. En door Liz en Victor ben je ook zo verwent met heel veel reisjes zowel in Mexico als daarbuiten, dat je het afgelopen jaar nooit meer zult vergeten.
Geniet nog even van je Mexicaanse vriendinnen en dan heel veel succes met het inpakken van je spulletjes.
Wij tellen de uren af !!!!!!!!!

Robert

Jippie bijna naar huis. Even goed afscheid nemen. Liz/Victor en Cami goed bedanken en dan vliegen. Achteraf is het toch best allemaal snel gegaan al leek dat in het begin echt niet zo. Ik zie je nog vertrekken op Schiphol. Wel gek dat het er nu al weer bijna op zit.
Ik heb nog wel een idee voor de verveling en dat is joggen en sportschool als dat tenminste gaat met je borstkas.
Nog even geduld, de laatste loodjes.

rikie kluijmans

Hallo Maud
weer een mooi verhaal uit je verre land
ik zie je nu op de familiedag
groetjes

Mary

Lieve Maud,
Bedankt voor al je mooie blogs. We wachten elke keer weer met smart op de volgende blog om te zien wat je nu weer allemaal had gedaan. Fijn om te horen dat je een fantastisch jaar hebt gehad. hopelijk kun je snel weer een beetje wennen aan dat saaie Nederland want de komende tijd zullen er niet meer zo veel reisjes zijn. Ik zal je niet meer spreken voordat je vertrekt dus lieve Maud een hele mooi en veilige terugreis naar Nederland en heel veel sterkte met afscheid nemen. Dikke kus 4M

Pascal en Anja

Tja net zoals bij de laatste blogs krijg ik helaas geen meldingen meer en reageer ik dus telkens erg laat whahaaa. Maar goed beter laat dan nooit. Inmiddels weer veilig in Nederland. Hopelijk zien we elkaar snel weer dan kunnen we je weer knuffelen en praten over al die ervaringen. Top meid dat je dit hebt gedaan en ervaren. Dat neemt niemand jou nog af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!